23948sdkhjf

Nyt om navne: 40 år i Synoptik

Marketingchef i Synoptik, Poul Kuhberg, fejrer 40 år i kæden.
Det er de færreste danskere, der nogensinde kommer i nærheden af at kunne fejre 40-års jubilæum på samme arbejdsplads.

I dag, mandag den 4. januar, runder marketingchef i Synoptik, Poul Kuhberg, dette hjørne.

Poul Kuhberg startede i 1976 hos Synoptik i City 2 i Høje Tåstrup. Året efter startede han som optiker elev i Synoptik i Brønshøj og blev fire år senere udlært som optiker fra Synoptik i Hundige.

Efterfølgende har han arbejdet i og haft ansvaret for en række Synoptik butikker rundt om i hele Danmark.

Efter at have færdiggjort sin HD(A) i 1986 blev Poul Kuhberg to år senere udnævnt til marketingchef i Synoptik.

Titlen bærer han stadig, men gennem alle årene har Poul Kuhberg prioriteret at efteruddanne sig og tilegne sig ny viden, så han i dag kan skrive både journalist og en master-uddannelse i cross media på sit CV.

I 2015 påbegyndte han desuden en diplomuddannelse inden for sociale medier.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078